Najpierw powinno się się zastanowić, czy usługi kieruje się na całą Polskę, czy jest to skupianie się wyłącznie na działalności lokalnej. W tym drugim przypadku i reklama będzie musiała na danej lokalizacji się skupiać.
Przyjmijmy, że przedmiotem działalności jest grafika komputerowa, to wtedy najlepiej wylansować się na hasło projekty graficzne Łódź, jeśli głównie to miasto jest obszarem działalności. To może być grafika na strony internetowe, ale też np. na bardziej tradycyjne materiały. Dlatego nie można ograniczać się tylko do promocji w internecie. Bo kolejne zagadnienie, to w chwili obecnej, czy reklama jedynie w internecie, czy takżerównież gdzie indziej. W jakimś piśmie branżowym można się wylansować. Tylko musi to być reklama na bardzo wysokimnajwyższym poziomie. Żadna osoba nie uwierzy, że tworzy się bardzo dobrze projektowanie stron www oraz różnego rodzaju grafikę, jeżeli już reklama jest byle jaka. W tym przypadku nawet jedna osoba nie pomyśli, że szewc bez butów chodzi. Kolejną sprawą jest uwarunkowanie, w jakie formy reklamy inwestować. Już sama strona jest reklamą. O ile firma zajmuje się grafiką, to na własnej jej stronie musi być ona na najwyższym poziomie. Trzeba również zadbać, ażeby ze swoją stroną być wysoko w wyszukiwarkach na hasło studio graficzne Łódź, a to już będzie zależeć od dobrej optymalizacji strony. Poza reklamą w prasie branżowej, która trafia do potencjalnych klientów, musi być również marketing w internecie. Może to być w formie promocji kontekstowej, która będzie się ukazywać w wyszukiwarce oraz na serwisach internetowych, które na takiej reklamie zarabiają. Można takżerównież wykupić miejsce reklamowe na upatrzonej stronie.
Dodatkowe informacje: ulotki Łódź.